Kasia Kieli jest uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej na świecie. Jako President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN jest odpowiedzialna za ekspansję i rozwój kanałów i platform streamingowych nadawcy w kraju. Grupa posiada wiodącą pozycję na rynku mediów w Polsce – regularnie dociera do niemal 17 mln widzów dziennie, a miesięcznie jej kanały gromadzą widownię liczącą ponad 30 mln osób. Kanały Grupy są liderami w poszczególnych kategoriach tematycznych: rozrywce, newsach, sporcie, lifestyle i innych.
Już 14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.
W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i lubianych hitów.
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne!
5 produkcji pochodzących z grupy Warner Bros. Discovery zostało wyróżnionych przez Amerykańską Akademię Sztuki i Wiedzy Filmowej. Filmy fabularne „Elvis” i „Batman” oraz dokumentalne „Wszystko, co żyje”, „Całe to piękno i krew” oraz „Nawalny” otrzymały łącznie czternaście nominacji do Oscara i szesnaście do Złotej Maski – jednych z najważniejszych nagród w przemyśle filmowym.
Kulisy sesji zdjęciowych, planów filmowych, bankietów, premier, konferencji. O tym jak wygląda codzienna współpraca z największymi gwiazdami opowiada nowa produkcja Player Original „Mój agent”. Drugi sezon serialu będzie miał swoją premierę już 29 stycznia w Playerze. W nowych odcinkach wystąpią między innymi Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Andrzej Seweryn, Adam Turczyk, Krystyna Janda, Marian Opania i Agata Kulesza.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) ogłosił dziś, że Warner Bros. Discovery oraz Europejska Unia Nadawców (EBU) pozyskały pełne prawa medialne do czterech igrzysk olimpijskich rozgrywanych w latach 2026-2032.
Zakończony w piątek Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do TVN i Eurosportu 1 aż 12,5 mln widzów, a finałowy konkurs w Bischofshofen osiągnął najwyższą oglądalność w historii transmisji skoków narciarskich w TVN!
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w zakresie wyrównywania głosu kobiet i mężczyzn w mediach w Polsce.
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt “Diversity Tracker” redakcji newsowej.
Bianka Zalewska – dziennikarka i reporterka TVN Warner Bros. Discovery – została laureatką Międzynarodowej Nagrody dla Kobiet Niezwykłej Odwagi przyznawanej przez Departament Stanu USA. 8 marca, podczas uroczystej ceremonii w Białym Domu w Waszyngtonie, reporterka odbierze nagrodę z rąk pierwszej damy USA, Jill Biden oraz sekretarza stanu, Antony’ego Blinkena za odważne i bezinteresowne dokumentowanie wojny w Ukrainie i działanie od ponad dekady na rzecz narodu ukraińskiego. Bianka Zalewska jako pierwsza Polka dołącza do grona kobiet uhonorowanych tym prestiżowym wyróżnieniem.
W lutym 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,5% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w Polsce. Stacja zajęła pozycję nr 1 w grupie Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie 16-49. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 zajęła pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej (SHR 3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,8%). Spośród kanałów sportowych, na prowadzenie wysunął się Eurosport 1 z udziałem na poziomie 0,4% w grupie demograficznej 16-49 oraz 0,9% w 4+.
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura Reklamy TVN Media oraz członka zarządu TVN. Eurosport, za który odpowiadała Dorota Żurkowska, znajdzie się w strukturach pionu programowego TVN Warner Bros. Discovery i będzie raportować do Bogdana Czai. Ogłaszane zmiany mają na celu dalszy dynamiczny rozwój współpracy biznesowej z istniejącymi i nowymi partnerami oraz rozwój oferty sprzedażowej i innowacyjnych form współpracy.
W 2022 roku Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce! Minione 12 miesięcy to także dalszy rozwój oferty sportowej TVN Warner Bros. Discovery, w tym na antenach otwartych.