Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata – US Open – będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku! Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA).
Kasia Kieli jest uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej na świecie. Jako President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN jest odpowiedzialna za ekspansję i rozwój kanałów i platform streamingowych nadawcy w kraju. Grupa posiada wiodącą pozycję na rynku mediów w Polsce – regularnie dociera do niemal 17 mln widzów dziennie, a miesięcznie jej kanały gromadzą widownię liczącą ponad 30 mln osób. Kanały Grupy są liderami w poszczególnych kategoriach tematycznych: rozrywce, newsach, sporcie, lifestyle i innych.
W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i lubianych hitów.
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne!
5 produkcji pochodzących z grupy Warner Bros. Discovery zostało wyróżnionych przez Amerykańską Akademię Sztuki i Wiedzy Filmowej. Filmy fabularne „Elvis” i „Batman” oraz dokumentalne „Wszystko, co żyje”, „Całe to piękno i krew” oraz „Nawalny” otrzymały łącznie czternaście nominacji do Oscara i szesnaście do Złotej Maski – jednych z najważniejszych nagród w przemyśle filmowym.
Kulisy sesji zdjęciowych, planów filmowych, bankietów, premier, konferencji. O tym jak wygląda codzienna współpraca z największymi gwiazdami opowiada nowa produkcja Player Original „Mój agent”. Drugi sezon serialu będzie miał swoją premierę już 29 stycznia w Playerze. W nowych odcinkach wystąpią między innymi Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Andrzej Seweryn, Adam Turczyk, Krystyna Janda, Marian Opania i Agata Kulesza.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) ogłosił dziś, że Warner Bros. Discovery oraz Europejska Unia Nadawców (EBU) pozyskały pełne prawa medialne do czterech igrzysk olimpijskich rozgrywanych w latach 2026-2032.
Zakończony w piątek Turniej Czterech Skoczni przyciągnął do TVN i Eurosportu 1 aż 12,5 mln widzów, a finałowy konkurs w Bischofshofen osiągnął najwyższą oglądalność w historii transmisji skoków narciarskich w TVN!
TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w zakresie wyrównywania głosu kobiet i mężczyzn w mediach w Polsce.
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt “Diversity Tracker” redakcji newsowej.
Bianka Zalewska – dziennikarka i reporterka TVN Warner Bros. Discovery – została laureatką Międzynarodowej Nagrody dla Kobiet Niezwykłej Odwagi przyznawanej przez Departament Stanu USA. 8 marca, podczas uroczystej ceremonii w Białym Domu w Waszyngtonie, reporterka odbierze nagrodę z rąk pierwszej damy USA, Jill Biden oraz sekretarza stanu, Antony’ego Blinkena za odważne i bezinteresowne dokumentowanie wojny w Ukrainie i działanie od ponad dekady na rzecz narodu ukraińskiego. Bianka Zalewska jako pierwsza Polka dołącza do grona kobiet uhonorowanych tym prestiżowym wyróżnieniem.
W lutym 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,5% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w Polsce. Stacja zajęła pozycję nr 1 w grupie Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie 16-49. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 zajęła pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej (SHR 3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,8%). Spośród kanałów sportowych, na prowadzenie wysunął się Eurosport 1 z udziałem na poziomie 0,4% w grupie demograficznej 16-49 oraz 0,9% w 4+.
Dorota Żurkowska obejmuje rolę Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za rozwój współpracy z partnerami dystrybucyjnymi, reklamowymi i licencyjnymi. Biuro Reklamy TVN Media będzie raportować bezpośrednio do niej. W związku ze zmianami struktury Piotr Tyborowicz odchodzi z funkcji Dyrektora Biura Reklamy TVN Media oraz członka zarządu TVN. Eurosport, za który odpowiadała Dorota Żurkowska, znajdzie się w strukturach pionu programowego TVN Warner Bros. Discovery i będzie raportować do Bogdana Czai. Ogłaszane zmiany mają na celu dalszy dynamiczny rozwój współpracy biznesowej z istniejącymi i nowymi partnerami oraz rozwój oferty sprzedażowej i innowacyjnych form współpracy.
W 2022 roku Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce! Minione 12 miesięcy to także dalszy rozwój oferty sportowej TVN Warner Bros. Discovery, w tym na antenach otwartych.