Film „Barbie” – wyprodukowany przez Warner Bros. Pictures – zdobył serca polskiej publiczności i stał się hitem, zajmując czołowe miejsce na liście Box Office 2023. W weekend otwarcia w Polsce produkcja przyciągnęła rekordową liczbę 493 tysięcy widzów – więcej niż jakikolwiek inny film debiutujący w tym roku. Film, wyreżyserowany przez Gretę Gerwig, miał swoją premierę w miniony piątek na blisko 500 ekranach w prawie 300 kinach w Polsce.
W kwietniu 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w kwietniu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,2% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,1%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,7%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).
W marcu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 24,3% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w marcu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 9,3% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,9%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 0,9%). Z kolei Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w grupie 4+ (SHR 0,9%), notując najlepszy wynik oglądalności w swojej historii.
Wyprodukowali „Casablankę”, „Bullita” i „Chłopców z ferajny”, wprowadzili do kin pierwszy film dźwiękowy, za który otrzymali Oscara, a pochodzili z Krasnosielca – wsi położonej w województwie mazowieckim, w powiecie makowskim. Bracia Warner! Dokładnie 100 lat temu założyli wytwórnię filmową, która obecnie jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie.
Warner Bros. Discovery w Polsce otworzył własną salę kinową w siedzibie głównej przy ul. Wiertniczej w Warszawie. Uroczystość odbyła się 4 kwietnia – w dniu inauguracji oficjalnych globalnych obchodów stulecia powstania Warner Bros. Sala, której budowę rozpoczęto jesienią zeszłego roku, pomieści niemal 50 osób. To istotna inwestycja dla biznesu WBD w Polsce – wiele zespołów w firmie skorzysta z możliwości wspólnego oglądania filmów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji w ramach codziennej pracy.
W 2022 roku TVN Warner. Bros. Discovery po raz kolejny utrzymała pozycję lidera w zestawieniu nadawców na polskim rynku telewizyjnym. W minionym roku TVN WBD osiągnęła udział na poziomie 24,8% w widowni komercyjnej. W ramach grupy Big5 prym wiodła stacja TVN ze średnim SHR wynoszącym 8,8% w grupie 16-49. Portfolio kanałów newsowych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS – zdominowało konkurencję w kategorii news z udziałem w widowi na poziomie 6,3% w grupie wszystkich widzów. TVN Style utrzymało swoją pozycję lidera w kategorii lifestyle z SHR na poziomie 0,6% w grupie komercyjnej. Serwisy VOD grupy medialnej na koniec 2022 roku przyciągnęły niemal 7 mln realnych użytkowników.
Player.pl przygotował dla swoich użytkowników wyjątkową niespodziankę na długi majowy weekend! Najbardziej wyczekiwana serialowa produkcja roku, czyli "Pati" zadebiutuje na platformie już w piątek 28 kwietnia! Spin-off "Skazanej" z Olą Adamską w roli głównej - to historia Patrycji Cichy zanim trafiła do więzienia.
Stacja TVN24 w lutym 2023 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w każdej kategorii. W grupie 4+ osiągnęliśmy aż 4,84% udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49) aż 3,07%. Fakty TVN pozostają najpopularniejszym programem informacyjnym w kraju. Również pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych kolejny miesiąc utrzymuje tvn24.pl.
Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata – US Open – będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku! Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA).
Kasia Kieli jest uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej na świecie. Jako President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN jest odpowiedzialna za ekspansję i rozwój kanałów i platform streamingowych nadawcy w kraju. Grupa posiada wiodącą pozycję na rynku mediów w Polsce – regularnie dociera do niemal 17 mln widzów dziennie, a miesięcznie jej kanały gromadzą widownię liczącą ponad 30 mln osób. Kanały Grupy są liderami w poszczególnych kategoriach tematycznych: rozrywce, newsach, sporcie, lifestyle i innych.
Już 14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.
W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i lubianych hitów.