1 czerwca wystartowała zintegrowana kampania marketingowa wspierająca launch serwisu Max w Polsce. Działania obejmują szeroko zasięgowe media, digital, telewizję oraz działania outdoroowe i ambientowe.
Kampania OOH jest obecna w 7 największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusów w Trójmieście.
Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski. Max podbija przestrzeń swoim kolorem, pokazując jednocześnie jakość i różnorodność treści dla użytkowników. Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max
W kampanii OOH - poza plejadą gwiazd platformy - wykorzystano także wizerunek “rakiety nr 1 światowego tenisa” Igi Świątek. Wyjątkowym elementem działań marketingowych jest niestandardowe wykorzystanie paczkomatów In Post, które zostały całkowicie „przejęte” przez flagowe tytuły serwisu Max. Niebieski kolor wybije się również w takich punktach na mapach miast Polski jak: przejście podziemne pod Rotundą oraz Zamek Królewski, katowicki Spodek, Tauron Arenę w Krakowie, centrum EC1 w Łodzi czy Concrodia Design w Poznaniu we współpracy z partnerem INEA. Wspomniane obiekty wraz z główną siedzibą TVN Warner Bros. Discovery w Warszawie przez dwa dni świeciły niebieskim blaskiem, przykuwając uwagę wszystkich. Kampania jest wzbogacona o współprace z twórcami contentu i influencerami, aktywacje w social mediach, media własne grupy TVN WBD oraz różnorodne akcje specjalne, takie jak obecność na letnich wydarzeniach, festiwalach czy specjalny pokaz pierwszego odcinka "Rodu Smoka" we współpracy z sieciami kin Helios.
Dodatkowo TVN Warner Bros. Discovery nawiązał współpracę z marką motoryzacyjną Volvo, w ramach której na ulicach Warszawy i okolic można spotkać ekologiczną flotę hybrydowych Volvo XC90 oraz w pełni elektrycznych małych SUVów EX30 w barwach serwisu Max.
Ponadto marka Max zaprosiła do współpracy przy premierze serwisu wybitną polską artystkę Kasię Nosowską, która specjalnie dla serwisu skomponowała utwór „Tylko to co chcę”. Premiera piosenki i teledysku odbyła się w poniedziałek 10 czerwca.
W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz wyczekiwany drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek, 17 czerwca.
Kampania zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom. Kreacja: Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity
Partnerzy biznesowi: Volvo, INEA