"Wielkie kłamstewka" to jedna z największych produkcji HBO, wielokrotnie nagradzana Złotymi Globami oraz Emmy. Serial powstał na podstawie powieści Liane Moriarty o tym samym tytule, a w rolach głównych zobaczymy takie aktorki jak Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Laurą Dern i Zoë Kravitz.
Wrzesień w Telewizji METRO zapowiada się niezwykle emocjonująco. Wśród propozycji stacji znajdzie się premiera serialu "Wielkie kłamstewka", który z pewnością przyciągnie miłośników intrygujących, pełnych zwrotów akcji fabuł. Nie zabraknie również propozycji skierowanych do męskiej części widowni. Co dokładnie przygotowała stacja na wrzesień?
TVN Warner Bros. Discovery ponownie zdobył uznanie jako jedna z wiodących marek wspierających społeczność LGBTQ+ w Polsce. Według najnowszej edycji badania prowadzonego przez agencję Wavemaker, marka TVN awansowała w rankingu o jedną pozycję w stosunku do zeszłego roku i uplasowała się na historycznym, drugim miejscu podium. To najwyższa pozycja wśród wszystkich polskich marek ujętych w badaniu.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych w widowni komercyjnej. Kanał TVN24 zdominował swoją kategorię, osiągając udział na poziomie 6,5% w grupie wszystkich widzów. W czerwcu w Polsce zadebiutowała unikalna platforma Max, a łączny wynik serwisów Player i Max (do 10 czerwca HBO Max) w minionym miesiącu wyniósł 6,7 mln Realnych Użytkowników.
Choć o gatunkach, życiu i obyczajach rekinów wiemy coraz więcej, te fascynujące stworzenia wciąż mają przed nami wiele tajemnic. Jak co roku Discovery Channel zabierze widzów na wyprawę w głębiny, aby lepiej przyjrzeć się tym władcom mórz i oceanów. Shark Week 2024 wystartuje już w poniedziałek 15 lipca.
Filmy, seriale i męskie wieczory - zobacz, co oglądać w czerwcu na antenie Telewizji METRO.
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.
To już oficjalne! Trzeci sezon widowiskowej produkcji HBO Original "Ród Smoka" już potwierdzony. Pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu będzie można oglądać już od 17 czerwca w serwisie Max i HBO.
11 czerwca platforma Max debiutuje w Polsce. W ramach jednego serwisu użytkownicy mają dostęp do najwyższej jakości treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych, w tym najlepszej rozrywki z TVN. Platforma została zaprojektowana tak, aby zapewnić subskrybentom łatwość użytkowania. Max umożliwi korzystanie z wielu opcji personalizacji, które pozwolą każdemu domownikowi cieszyć się niezrównanym katalogiem treści. Max wystartował dzisiaj nie tylko na rynku polskim, ale także we Francji i Holandii (gdzie będzie funkcjonował jako HBO Max). Oznacza to, że platforma jest dostępna już w 25 krajach Europy. 1 lipca do tej grupy dołączy Belgia.
Platforma streamingowa Max jest już dostępna w Polsce! Jedną z pierwszych lokalnych premier w serwisie jest finałowy sezon serialu "Skazana". Kultową produkcję z Agatą Kuleszą w roli głównej mogą zobaczyć użytkownicy serwisu Max nie tylko w Polsce, ale także w wielu krajach europejskich takich jak: Holandia, Norwegia, Szwecja, Bułgaria, Czechy czy Portugalia.
Platforma Max zadebiutuje w Polsce już w 11 czerwca 2024 r. Użytkownicy serwisu będą mogli wybrać spośród trzech korzystnych cenowo pakietów subskrypcji, dopasowanych do ich potrzeb i preferencji. Każdy z trzech pakietów będzie można rozszerzyć o dodatkowy pakiet “Kanały TV i Sport”, aby zyskać dostęp do biblioteki nawet 29 kanałów telewizyjnych i relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo. W ramach platformy Max użytkownicy znajdą najbardziej jakościowe treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., kontent dla dzieci, programy informacyjne i publicystyczne oraz sportowe, w tym relacje z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 w ramach każdego pakietu, a także bogatą ofertę produkcji lokalnych i najlepszą rozrywkę z TVN.
Oni ryzykują wiele... Poznaj mroczny świat hazardu. Nowy program "Hazardziści" we wtorki o 21:00 na antenie Discovery Channel.
Program "Poszukiwacze przeklętego złota" wraca na antenę Discovery Channel. Nowe odcinki obejrzycie w czwartki o godzinie 22:00.
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie
Premiera serwisu streamingowego Max w Polsce nastąpi już w 11 czerwca 2024 r. W ramach jednej platformy użytkownicy będą mieli dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych i najlepszej rozrywki z TVN. Dzięki ogromnej bibliotece programowej serwisu Max, każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie. Wyczekiwany drugi sezon serialu „Ród Smoka” będzie mieć swoją premierę w serwisie Max już 17 czerwca.
W marcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera i zdominował konkurencję. Cała grupa osiągnęła łączny udział na poziomie 23,6% w widowni komercyjnej. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce wśród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce, jak i w zestawienia Big5 w obu grupach docelowych. Kanał TVN24 zdominował swoją kategorię osiągając udział na poziomie 6,2% w grupie wszystkich widzów. Portale i strony internetowe TVN WBD dotarły aż do 44,1% wszystkich aktywnych internautów w Polsce, a platformy HBO Max i Player odwiedziło niemal 5,9 mln Realnych Użytkowników. Grupa ogłosiła także wejście platformy streamingowej Max do Polski już w czerwcu br.
Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.
Drugi ośmioodcinkowy sezon serialu HBO Original “Ród Smoka” zadebiutuje już 17 czerwca.
"Diuna: Część druga" to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów 2024 roku na świecie. Film miał oficjalną premierę 28 lutego i w sam weekend premierowy zarobił
"Diuna: Część druga" to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów 2024 roku na świecie. Film miał oficjalną premierę 28 lutego i zarobił już 178,5 miliona dolarów, przy czym 97 milionów dolarów pochodzi ze sprzedaży biletów poza Stanami Zjednoczonymi. W Polsce tylko w sam weekend otwarcia obejrzało go 446 tys. widzów (prawie dwa razy więcej niż w przypadku pierwszej części) i jest to największe otwarcie filmu w tym roku! To największy weekend otwarcia 2024 r. Z wynikiem ponad 2,7 mln $ box office Polska znalazła się na 9. miejscu na świecie. Obecność naszego kraju w pierwszej dziesiątce na świecie to ogromny sukces!
Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie! To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.”
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!
16 lutego do kin w całej Polsce trafiła najnowsza koprodukcja TVN Warner Bros. Discovery "Sami swoi. Początek", prequel kultowej trylogii o waśni dwóch sąsiadów - Pawlaka i Kargula. W pierwszy weekend film przyciągnął przed białe ekrany ponad 220 tys. widzów. To drugie najlepsze otwarcie i kolejny sukces TVN Warner Bros. Discovery w tym roku!
W lutym TVN Warner Bros. Discovery odniósł sukcesy w całym swoim portfolio i pozostał liderem rynku medialnego. W widowni komercyjnej cała grupa osiągnęła udział na poziomie 24,5%, a kanał TVN niezmiennie prowadzi w zestawieniu BIG5. Stacja TVN24 pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w Polsce z udziałem na poziomie 6,96% w grupie wszystkich widzów. Portale internetowe grupy TVN WBD dotarły aż do 43,3% wszystkich aktywnych internautów w Polsce, a platformy HBO Max i Player odwiedziło niemal 5,4 mln Realnych Użytkowników. Polska premiera filmu „Diuna: Część druga” już w pierwszy weekend zgromadziła 446 tys. widzów.
W styczniu TVN Warner Bros. Discovery zdominował polski rynek mediów. W minionym miesiącu grupa TVN WBD utrzymała swoją przewagę rynkową w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,4%, co oznacza wzrost o 4% rok do roku.
W 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery kolejny rok z rzędu utrzymał pozycję lidera w na polskim rynku medialnym. W minionym roku grupa efektywnie wykorzystała pełen zakres swojego portfolio, obejmującego telewizję, usługi streamingowe oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało wyjątkową przewagą na rynku. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej osiągnął 24%, co zapewniło TVN WBD pierwsze miejsce w zestawieniu największych grup mediowych w Polsce.
Kanały nowej generacji (FAST) dostępne przez Internet rewolucjonizują branżę streamingową na całym świecie. Teraz pora na Polskę! 18 stycznia portfolio TVN Warner Bros. Discovery powiększy się aż o 15 kanałów nowej generacji od TVN, dostępnych za pośrednictwem platformy Player. To także dzień, w którym Player – najpopularniejszy i największy lokalny serwis na polskim rynku urośnie w siłę – zostanie rozbudowany o strefę bez opłat.
Adam Sawicki obejmie 1 stycznia 2024 roku stanowisko Group Senior Vice President Digital w TVN Warner Bros. Discovery. W nowej roli będzie odpowiadał za konsolidację działań w obszarze digital, strategię oraz nowy standard zarządzania projektami cyfrowymi koncernu medialnego. W związku z wyzwaniami i możliwościami, jakie niesie ze sobą cyfrowa transformacja w branży mediów firma coraz mocniej stawia na innowacyjność i skuteczne zarządzanie wszystkimi elementami cyfrowego ekosystemu.
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery pozostał niekwestionowanym liderem na rynku mediów. W listopadzie grupa TVN WBD wykorzystała potencjał całego portfolio, obejmującego telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało jej wyjątkową przewagą na rynku. W minionym miesiącu udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,1%.
Zak, Aaron, Billy i Jay badają najbardziej nawiedzone miejsca na świecie. Ekipa dokumentuje kluczowe dowody, aby odkryć prawdę stojącą za aktywnością paranormalną. Nowe odcinki programu "Łowcy duchów" w każdą środę o 23:00 na Discovery Channel.