"Wielkie kłamstewka" to jedna z największych produkcji HBO, wielokrotnie nagradzana Złotymi Globami oraz Emmy. Serial powstał na podstawie powieści Liane Moriarty o tym samym tytule, a w rolach głównych zobaczymy takie aktorki jak Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley, Laurą Dern i Zoë Kravitz.
Wrzesień w Telewizji METRO zapowiada się niezwykle emocjonująco. Wśród propozycji stacji znajdzie się premiera serialu "Wielkie kłamstewka", który z pewnością przyciągnie miłośników intrygujących, pełnych zwrotów akcji fabuł. Nie zabraknie również propozycji skierowanych do męskiej części widowni. Co dokładnie przygotowała stacja na wrzesień?
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych w widowni komercyjnej. Kanał TVN24 zdominował swoją kategorię, osiągając udział na poziomie 6,5% w grupie wszystkich widzów. W czerwcu w Polsce zadebiutowała unikalna platforma Max, a łączny wynik serwisów Player i Max (do 10 czerwca HBO Max) w minionym miesiącu wyniósł 6,7 mln Realnych Użytkowników.
Choć o gatunkach, życiu i obyczajach rekinów wiemy coraz więcej, te fascynujące stworzenia wciąż mają przed nami wiele tajemnic. Jak co roku Discovery Channel zabierze widzów na wyprawę w głębiny, aby lepiej przyjrzeć się tym władcom mórz i oceanów. Shark Week 2024 wystartuje już w poniedziałek 15 lipca.
Filmy, seriale i męskie wieczory - zobacz, co oglądać w czerwcu na antenie Telewizji METRO.
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku w Polsce. To także najbardziej spektakularna premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.
To już oficjalne! Trzeci sezon widowiskowej produkcji HBO Original "Ród Smoka" już potwierdzony. Pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu będzie można oglądać już od 17 czerwca w serwisie Max i HBO.
11 czerwca platforma Max debiutuje w Polsce. W ramach jednego serwisu użytkownicy mają dostęp do najwyższej jakości treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych, w tym najlepszej rozrywki z TVN. Platforma została zaprojektowana tak, aby zapewnić subskrybentom łatwość użytkowania. Max umożliwi korzystanie z wielu opcji personalizacji, które pozwolą każdemu domownikowi cieszyć się niezrównanym katalogiem treści. Max wystartował dzisiaj nie tylko na rynku polskim, ale także we Francji i Holandii (gdzie będzie funkcjonował jako HBO Max). Oznacza to, że platforma jest dostępna już w 25 krajach Europy. 1 lipca do tej grupy dołączy Belgia.
Platforma streamingowa Max jest już dostępna w Polsce! Jedną z pierwszych lokalnych premier w serwisie jest finałowy sezon serialu "Skazana". Kultową produkcję z Agatą Kuleszą w roli głównej mogą zobaczyć użytkownicy serwisu Max nie tylko w Polsce, ale także w wielu krajach europejskich takich jak: Holandia, Norwegia, Szwecja, Bułgaria, Czechy czy Portugalia.
Platforma Max zadebiutuje w Polsce już w 11 czerwca 2024 r. Użytkownicy serwisu będą mogli wybrać spośród trzech korzystnych cenowo pakietów subskrypcji, dopasowanych do ich potrzeb i preferencji. Każdy z trzech pakietów będzie można rozszerzyć o dodatkowy pakiet “Kanały TV i Sport”, aby zyskać dostęp do biblioteki nawet 29 kanałów telewizyjnych i relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych na żywo. W ramach platformy Max użytkownicy znajdą najbardziej jakościowe treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., kontent dla dzieci, programy informacyjne i publicystyczne oraz sportowe, w tym relacje z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 w ramach każdego pakietu, a także bogatą ofertę produkcji lokalnych i najlepszą rozrywkę z TVN.
Oni ryzykują wiele... Poznaj mroczny świat hazardu. Nowy program "Hazardziści" we wtorki o 21:00 na antenie Discovery Channel.
Program "Poszukiwacze przeklętego złota" wraca na antenę Discovery Channel. Nowe odcinki obejrzycie w czwartki o godzinie 22:00.
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty, a towarzyszyła mu premiera raportu z podejmowanych przez firmę działań w obszarze DEI (Diversity, Equity and Inclusion) oraz stworzenie przez pracowników_czki wyjątkowego muralu w warszawskiej siedzibie
Premiera serwisu streamingowego Max w Polsce nastąpi już w 11 czerwca 2024 r. W ramach jednej platformy użytkownicy będą mieli dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros., relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, w tym z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także bogatej oferty produkcji lokalnych i najlepszej rozrywki z TVN. Dzięki ogromnej bibliotece programowej serwisu Max, każdy użytkownik znajdzie tu coś dla siebie. Wyczekiwany drugi sezon serialu „Ród Smoka” będzie mieć swoją premierę w serwisie Max już 17 czerwca.
W marcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymał pozycję lidera i zdominował konkurencję. Cała grupa osiągnęła łączny udział na poziomie 23,6% w widowni komercyjnej. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce wśród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce, jak i w zestawienia Big5 w obu grupach docelowych. Kanał TVN24 zdominował swoją kategorię osiągając udział na poziomie 6,2% w grupie wszystkich widzów. Portale i strony internetowe TVN WBD dotarły aż do 44,1% wszystkich aktywnych internautów w Polsce, a platformy HBO Max i Player odwiedziło niemal 5,9 mln Realnych Użytkowników. Grupa ogłosiła także wejście platformy streamingowej Max do Polski już w czerwcu br.
Serwis streamingowy Max zadebiutuje w Polsce już w czerwcu tego roku. Unikatowa platforma streamingowa zaoferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych. 17 czerwca w serwisie premierę będzie mieć wyczekiwany drugi sezon serialu "Ród Smoka". Start serwisu Max w Polsce będzie największym wydarzeniem branży medialnej i rozrywkowej w 2024 roku. To także największa premiera produktu w historii Warner Bros. Discovery.
Drugi ośmioodcinkowy sezon serialu HBO Original “Ród Smoka” zadebiutuje już 17 czerwca.
"Diuna: Część druga" to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów 2024 roku na świecie. Film miał oficjalną premierę 28 lutego i w sam weekend premierowy zarobił
"Diuna: Część druga" to jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów 2024 roku na świecie. Film miał oficjalną premierę 28 lutego i zarobił już 178,5 miliona dolarów, przy czym 97 milionów dolarów pochodzi ze sprzedaży biletów poza Stanami Zjednoczonymi. W Polsce tylko w sam weekend otwarcia obejrzało go 446 tys. widzów (prawie dwa razy więcej niż w przypadku pierwszej części) i jest to największe otwarcie filmu w tym roku! To największy weekend otwarcia 2024 r. Z wynikiem ponad 2,7 mln $ box office Polska znalazła się na 9. miejscu na świecie. Obecność naszego kraju w pierwszej dziesiątce na świecie to ogromny sukces!
Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie! To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.”
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!
16 lutego do kin w całej Polsce trafiła najnowsza koprodukcja TVN Warner Bros. Discovery "Sami swoi. Początek", prequel kultowej trylogii o waśni dwóch sąsiadów - Pawlaka i Kargula. W pierwszy weekend film przyciągnął przed białe ekrany ponad 220 tys. widzów. To drugie najlepsze otwarcie i kolejny sukces TVN Warner Bros. Discovery w tym roku!
W lutym TVN Warner Bros. Discovery odniósł sukcesy w całym swoim portfolio i pozostał liderem rynku medialnego. W widowni komercyjnej cała grupa osiągnęła udział na poziomie 24,5%, a kanał TVN niezmiennie prowadzi w zestawieniu BIG5. Stacja TVN24 pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w Polsce z udziałem na poziomie 6,96% w grupie wszystkich widzów. Portale internetowe grupy TVN WBD dotarły aż do 43,3% wszystkich aktywnych internautów w Polsce, a platformy HBO Max i Player odwiedziło niemal 5,4 mln Realnych Użytkowników. Polska premiera filmu „Diuna: Część druga” już w pierwszy weekend zgromadziła 446 tys. widzów.
W styczniu TVN Warner Bros. Discovery zdominował polski rynek mediów. W minionym miesiącu grupa TVN WBD utrzymała swoją przewagę rynkową w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,4%, co oznacza wzrost o 4% rok do roku.
W 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery kolejny rok z rzędu utrzymał pozycję lidera w na polskim rynku medialnym. W minionym roku grupa efektywnie wykorzystała pełen zakres swojego portfolio, obejmującego telewizję, usługi streamingowe oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało wyjątkową przewagą na rynku. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej osiągnął 24%, co zapewniło TVN WBD pierwsze miejsce w zestawieniu największych grup mediowych w Polsce.
Kanały nowej generacji (FAST) dostępne przez Internet rewolucjonizują branżę streamingową na całym świecie. Teraz pora na Polskę! 18 stycznia portfolio TVN Warner Bros. Discovery powiększy się aż o 15 kanałów nowej generacji od TVN, dostępnych za pośrednictwem platformy Player. To także dzień, w którym Player – najpopularniejszy i największy lokalny serwis na polskim rynku urośnie w siłę – zostanie rozbudowany o strefę bez opłat.
Adam Sawicki obejmie 1 stycznia 2024 roku stanowisko Group Senior Vice President Digital w TVN Warner Bros. Discovery. W nowej roli będzie odpowiadał za konsolidację działań w obszarze digital, strategię oraz nowy standard zarządzania projektami cyfrowymi koncernu medialnego. W związku z wyzwaniami i możliwościami, jakie niesie ze sobą cyfrowa transformacja w branży mediów firma coraz mocniej stawia na innowacyjność i skuteczne zarządzanie wszystkimi elementami cyfrowego ekosystemu.
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery pozostał niekwestionowanym liderem na rynku mediów. W listopadzie grupa TVN WBD wykorzystała potencjał całego portfolio, obejmującego telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało jej wyjątkową przewagą na rynku. W minionym miesiącu udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,1%.
Zak, Aaron, Billy i Jay badają najbardziej nawiedzone miejsca na świecie. Ekipa dokumentuje kluczowe dowody, aby odkryć prawdę stojącą za aktywnością paranormalną. Nowe odcinki programu "Łowcy duchów" w każdą środę o 23:00 na Discovery Channel.
Rozpoczynając nowy rok, warto pomyśleć o odświeżeniu swojego mieszkania. Oto kilka inspiracji, jak nadać domowej przestrzeni noworoczny blask i uczynić ją jeszcze bardziej przytulną.